5 törzsizom erősítő gyakorlat, amit bárhol végezhetsz

Erőt véve magamon, leküzdve a lustaságot, megint volt egy kis mozgás, hogy jobban mutassak abban a bizonyos bikinibe!

Írtam én már sokszor, hogy lusta vagyok megmozdulni, sajnos most sem tudok másképpen nyilatkozni, de egy kicsit megeröltettem magam és az alábbi gyakorlatokból annyit csinánltam, amennyit bírtam…. na nem kell megrémülni, mert kb. Mindenki egy kezemen meg tudnám számolni mennyi is az annyi, de még ettől is izomlázam volt két napig….

…de a szándék a lényeg… szokták volt mondani, nálam okosabb emberek!- az meg megvolt, így elégedett vagyok!

És itt egy kis okosodás, valamint az edzésterv, ha valakinek nagyobb a kitartása és szeretné végig nyomni:

 Mi is valójában a core?

a törzsizmok összessége.

Anatómiailag ide sorolandók:

  • a hasizmok,
  • a csípő –és medencefenék izmainak egy része valamint
  • a felületes –és mély hátizmok többsége.

 

A core nem csupán egy izomcsoport. Számos sport és teória a test energiaközpontjának tekinti. A Pilates, a keleti harcművészetek szerint, ez testünk úgynevezett “Powerhouse”-a, ahonnan az összes mozgásunkat kivezetjük.

A jóga elmélete alapján ez azért is fontos, mert erre a területre lokalizálható testünk első három csakrája, melyek jelképezik a stabilitást, szexualitást és vitalitást.

Vagyis nemcsak fizikálisan, de mentálisan is nagy jelentőséggel bír a core terület egészsége!

EDZÉSTERV:

1. Single Leg Plank: 2 x 10 mp/ láb

2. Shoulders Taps Plank: 1 x 20 mp

3. Plank Sweep 1 x 3 ismétlés / láb

4. Rotation T-extention 2 x 6 db ismétlés / oldal

5. Mountain Climber 1 x 20 mp

Kellemes testmozgást és zavartalan kikapcsolódást kívánunk!

KÖVESS minket a FACEBOOK-on INTAGRAM-on és a YouTube-on is!

 

Szólj hozzá Te is!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.