Zöldséges tofu Gm&Lm

A tofu egy ásványi anyagokban (vas, foszfor, kálium, kalcium, nátrium) és vitaminokban (B1; B; B3; P) gazdag és mindemellett elég megosztó alapanyag, ha felütjük az internetet bőven találunk pro és kontra érveket.

Nem vagyok egy nagy tofu őrült, de néha napján szoktam készíteni. Nagyon jól ízesíthető, nagyszerűen variálható, szinte minden más alapanyaggal jó barátságban van.

Mi most egy zöldséges változatot készítettünk, íme a recept:

zoldseges_tofu

Hozzávalók:

15 dkg füstölt tofu (Naszály tej, Toffini tofuja gm és lm)

2 szál újhagyma

1 kisebb kápia paprika

1 ek gm szójaszósz

1 ek szezámmag

Néhány szál petrezselyemzöld

Elkészítés:

A tofut szeletekre vágom és egy serpenyőben, némi zsiradékon aranybarnára pirítom. Ha a tofu szépen megpirult, hozzá adom az aprított újhagymát – a zöldjét is -, a karikára vágott paprikát, a szójaszószt és néhány perc (4-5 perc) alatt összepárolom.

Amikor a zöldségek még roppanósak, hozzádobom a szezámmagot, az aprított petrezselyemzöldet néhányszor átforgatom és forrón tálalom.

Jó étvágyat!

Elkészítés: 10 perc

 

Szólj hozzá Te is!

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.